سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، خانه ای را که در آن عروسی است، دوست دارد . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :24
کل بازدید :496265
تعداد کل یاداشته ها : 243
103/1/9
8:6 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
فواد[114]
در باغ شهادت را نبسته اند. کلیدش را هم کسی نشکسته است. جنگ همان جنگ است. از آغاز تاریخ تا پایان آن همواره نزاعی بین حق و باطل وجود داشته و خواهد داشت. جنگ ادامه دارد. تنها این مختصات جنگ است که تغییر می کند و این ماییم که باید زمین جدید بازی را خوب بشناسیم. باید جبهه ها را پیدا کنیم. سکوت در این میدان جایز نیست. نشستن به منزله همراهی با دشمن است. باید برخیزیم. زمانی کشور به کسانی نیاز داشت که سلاح بر دوش بگیرند. امروز به کسانی نیاز دارد که تولید علم را کلید بزنند؛ به کسانی که مقابل منافقان داخلی بایستند؛ به کسانی که مقابل اندیشه های فاسد وارداتی قد علم کنند؛ به کسانی که از گفتمان انقلاب دفاع کنند؛ به کسانی که نرم افزار انقلاب را تدوین کنند؛ به کسانی که مقابل انقلابیون شرمنده بایستند؛ به کسانی که حاضر باشند از خودشان عبور کنند؛ به کسانی که حاضر باشند هزینه بدهند؛ به کسانی که فقط با خدایشان معامله کنند.

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همفکری عاشق آسمونی وبلاگ گروهی فصل انتظار مکاشفه آخرالزمان و منتظران ظهور یک لحظه با یک طلبه! بتلیجه ● بندیر ● سجاده ای پر از یاس در کوی بی نشان ها د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازگذار جبهه وبلاگی غدیر ● رایحه ● جاکفشی عروج تخریبچی هیات محبان بقیةالله روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه شلمچه جاده خاطره ها .: شهر عشق :. نسیم قدسیان رنگارنگه یک فنجان شعر سلام شهدا سرافرازان یک ایحسب الانسان ان یترک سدی «نجوای شبانه» رند نور توشه آخرت نشانه ساحل نشین اشک بچّه شهید (به یاد شهدا) شهدای دفاع مقدس شهید قنبر امانی چفیه استشهادی خط سوم نگاه منتظر مرصاد صفحات خط خطی فرشتگان رنجور در حسرت شهادت قبیله ی زمین شریعت پاینده کلک بهار مهندسی متالورژِی فدایی سید علی از فرش تا عرش بر و بچه های ارزشی دوزخیان زمین شش گوشه نه آبی .. نه خاکی یا زهرا(س) یادگار آل یاسین نورهدایت امیدزهرا هامون و تفتان صبح دیگری در راه است .... شاهد کشکول سیب گلاب نسیم وحی عوامل پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟ عکس جالب مهدیار دات بسیجی این راه بی نهایت کبوترانه من هیچم علوم قرآنی Quranic Sciences آفرینش قاضی مالخر خاطرات باور نکردنی یک حاج اقا حزب اللهی مدرنیته گنجینه قصار خودت va خودم .: حرف دل :. کجایید ای شهیدان خدایی ● باد صبا ● سیب سرخ انتظار فوتوبلاگ وصال نشانه های ظهور موعود پرواز نیلوفرعاشق طلبه میلیونر حریم یاس یکدلی در سفر زندگی شهید امر به معروف زوبونی عشق حسین(ع) و در باره ی معصومین نیم پلاک یعنی شهید وبلاگ فرهنگی اجتماعی عاشورا وبلاگ ایران اسلام در گوشی با خدا مشهد وبلاگ خاطرات مخلصات سوخته دل با معرفت ترنم بهاری یادداشت پرس و جو حاج صالح رهپویان وصال تمنای وصال بیقرار ظهور امتداد استخاره با قرآن مداحی و مولودی پایگاه اطلاع رسانی استاد انصاریان تجلی اعظم شیعه نیوز شبهای پیشاور بهترین ها امام موسی صدر شهید چمران سایت اطلاع رسانی استاد مصباح یزدی گل گفته معبر خدای که به ما لبخند میزند بسیج . خودباوری . شکوفائی و نوآوری واحد106 لشگرامام حسین وبلاگ فرهنگی اجتماعی عاشورا گنجینه معرفت بی قرار سلام113 آفتاب مهربانی فرزند شهید بسیجی مردان بی ادعا بسم رب المهدی ما زنده ایم مبلّغ مجمع فرهنگی مذهبی بهشت نور .::: مجاهدین ولایت :::. شجره طیبه قدسیان شمیم رضوان نقطه رهایی رایحه وصال فاطمه برترین بانوی جهان ستاد یادواره شهدای ارسباران جهان شناسی رهرو شهیدان
مهم‌ترین امری که باید تا آخرین قطره خون از آن دفاع کنیم مسأله ولایت فقیه است و همه توطئه‌ها و تلاش‌های استکبار به خاطر مقابله با ولایت فقیه است. زیرا شخصیت‌های مختلف را در هر لباس و پست و مقامی‌ می‌توان به گونه‌‌ای منحرف کرد؛ تنها کسی را که نمی‌توان منحرف کرد، ولی فقیه و رهبری است. به همین دلیل دشمنان نظام هزینه‌های هنگفتی را در جهت تضعیف ولایت فقیه صرف کرده‌ و می کنند.
  

نوشته‏اند : وقتى پیامبر صلى‏الله‏علیه‏و‏آله از امور دنیا بى‏نیاز بود مى‏گفت : « الحمد للّه رب العالمین » و وقتى دچار تنگدستى سخت بود مى‏گفت : « الحمد للّه على کل حال » . در هر حالى که بود شاکر بود ، خداى مهربان هم در هر حال نسبت به آن‏جناب ، ربّ کریم بود و کرم او با هرکه باشد ، اقتضا مى‏کند که آن شخص از نظر دین در عین سلامت بود و از شرّ هر گناه و پلیدى در امان باشد و تنگى معیشت یا ناراحتى‏هاى دیگر او را از یاد خدا غافل نکند !!

پایگاه استاد حسین انصاریان


  

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه(پیشین) شیراز با تصریح بر اینکه خداوند خبرگان را به سمت انتخاب مقام معظم رهبری هدایت کرد،

به بیان ناگفته های این واقعه پرداخت. آیت الله محی الدین حائری شیرازی در شیراز گفت: «بلافاصله پس از ارتحال حضرت امام(ره) اعضای خبرگان رهبری فراخوانده شدند و صبح فردای ارتحال جلسه اضطراری با حضور همه اعضا تشکیل شد.» نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه در آن جلسه صبح به خواندن وصیت نامه سیاسی- الهی حضرت امام گذشت، گفت: «بعداز ظهر قرار بر نطق پیش از دستور بود و من هم نام نویسی کرده بودم اما تا نوبت به من رسید فرصت تمام شد و من موفق به انجام آن نشدم.» حائری شیرازی با بیان اینکه از ابتدا قصد صحبت در این جلسه را نداشتم، اضافه کرد: «هنگام استراحت بین دو جلسه ظهر و عصر آقای شرعی به من گفت: نظر هیات رئیسه به شورایی شدن رهبری است اما در این مرحله که مردم نیازمند روحیه هستند، شورای رهبری قادر به تامین این نیاز نیست» چون این حرف از دل زده شد به دلم نشست و برای نطق پیش از دستور اسم نوشتم که نوبت نشد.»

امام جمعه شیراز گفت: «به دلیل اینکه نوبت نطق پیش از دستور به من نرسید بنا به اعلام نایب رئیس مجلس خبرگان هاشمی رفسنجانی، به عنوان اولین مخالف شورایی شدن رهبری سخنرانی کردم.» وی ادامه داد: «گفتم به مجردی که بحث شورا مطرح شود در ذهن مردم ارسال مسلم شکل خواهد گرفت و این یعنی بی کفایت شدن شورا.» حائری شیرازی با اشاره به اینکه وی اولین سخنران مخالف شورایی شدن رهبری بود، گفت: «نفر بعد از من در موافقت شورایی شدن به جای بیان ادله و برهان، اعضای خبرگان را به روح امام قسم داد.»

 نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: «مخالف دوم آیت الله جنتی بود که گفت منظور از شورا انتخاب یک مجموعه است که یکی مدیریتش قوی باشد، دیگری علمش، دیگری سیاستش و دیگری تدبیرش، اگر آن که مدیریتش یا سیاستش بهتر بود می توانست دیگران را بالا بکشد خوب بود اما این اتفاق نمی افتد، این مجموعه باید باهم حرکت کند و چون ضعیف نمی تواند هم پای قوی حرکت کند، قوی مجبور خواهد شد خود را با ضعیف هم قدم کند.» نماینده ولی فقیه در استان فارس با تصریح بر اینکه هیچ کس گمان نمی کرد تعداد مخالفان شورایی شدن رهبری زیاد باشد، اضافه کرد: «زمانی که مخالفان قیام کردند، بار اول شمارش شد و همه تعجب کردند، بار دوم هم خواستند که آقایان ننشینند تا شمارش شود، باز هم باور نکردند و برای بار سوم شمارش کردند و در نهایت آقای هاشمی اعلام کرد که نظر خبرگان، شورایی بودن رهبری نیست.» وی گفت:«در میان صحبت های موافقان شورایی، گاهی نام هایی هم عنوان شده بود، عده ای گروه سه نفره، بعضی پنج نفره و برخی هفت نفره را پیشنهاد می دادند و نام مشترکی که در همه موارد دیده می شد، نام رئیس جمهوری وقت بود.»

 نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: «اسم ایشان که برده شد و آقای هاشمی اعلام کردند که ایشان مد نظر همه هستند (آیت الله خامنه ای) عصبانی شدند و از جایی که نشسته بودند برخاسته بدون اینکه استجازه کنند به سمت تریبون رفتند قرمز شده بودند و گفتند: شما می دانید با من چه می کنید، چه باری را بر دوش من می گذارید.» امام جمعه شیراز ادامه داد: «اعضای شورای نگهبان که در جلسه حضور داشتند از ایشان سوال کردند که چرا در مقابل اجرای قانون مقاومت می کنید ایشان هم دیدند حرف حساب است بنابراین نشستند.» حائری شیرازی خاطرنشان کرد: «زمانی که نایب رئیس جلسه اعلام کرد که موافقان با رهبری ایشان قیام کنند، چهار پنجم نفرات قیام کردند.» نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: «دیگر غروب شده بود که رای گیری پایان یافت و آیت الله جنتی پیشنهاد کردند که برای گفتن تسلیت به حاج احمد آقا به جماران برویم، شب بود که به آنجا رسیدیم و موضوع انتخاب را که گفتیم، خدا بیامرزد حاج احمدآقا را که گفتند دل امام را با این انتخاب خود شاد کردید.»

 حائری شیرازی با نقل خاطره ای از زبان احمد خمینی گفت: «حضرت امام فرمودند هرچه فکر می کنم هیچ فردی شایسته تر از سید علی آقا برای رهبری نیست.»

 وی ادامه داد: «احمد آقا گفت، امام فامیل ایشان را نگفتند، تنها به گفتن اسم ایشان اکتفا کردند.»

تبیان


88/10/27::: 10:58 ص
نظر()
  
  

آیت الله حائری شیرازی تاکید کرد یا باید به قدری بصیر باشید که باطل را در لباس حق بشناسید و یا باطل به قدری برهنه شود که ماهیت خود را آشکار کند.
    به گزارش روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب (ع) آیت الله حائری شیرازی که در افتتاحیه دوره بصیرت پایوران سپاه علی بن ابی طالب (ع) حسینیه ثارالله سپاه قم سخن می گفت، به نقش بصیرت در جامعه اشاره و اظهار کرد:یا باید به قدری بصیر باشید که باطل را در لباس حق بشناسید و یا باطل به قدری برهنه شود که ماهیت خود را آشکار کند.
    وی ادامه داد: در زمان گذشته نیز حضرت امام خمینی (ره) به بنی صدر که 11 میلیون رای داشت یک سال فرصت داد تا ماهیت خود را آشکار و پس از آن او را عزل کرد.
    آیت الله حائری با اشاره به برخی حوادث پس از رحلت حضرت امام (ره) تصریح کرد: بیان جمله «جای امام خالی است»، شروع نفاق و فتنه بود.
    وی در پایان با اشاره به وجود مرجع حل اختلاف در سایر کشورها، ولایت فقیه را فصل الخطاب جامعه اسلامی دانست.

کیهان27/10/88


  
  

رجانیوز: حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا از علما و خطبای سرشناس تهران، در پایان یکی از جلسات سخنرانی خود، با توجه به شرایط موجود در جامعه، مطالب مهمی را پیرامون شخصیت رهبر معظم انقلاب و تبعیت از ایشان مطرح نموده اند :

امشب در ختام این مجلس برایتان می‌گویم. بنده روی منبر امام حسین(علیه السلام) ، در خانه خدا، آن هم در مجلس حضرت زهرا(سلام الله علیها) اگر چیزی را یقین نکنم، نمی‌گویم. بدانید و آگاه باشید هرکس کوچک‌ترین حرفی در تضعیف مقام رهبری بزند، هرکس اندیشه‌ای داشته باشد که ضد مقام رهبری باشد، خدا او را نخواهد بخشید. این را یقین بدانید.

قدردان رهبر باشید؛ اگر افکار پاشیده‌ای، پوسیده‌ای به شما عرضه کردند، قبول نکنید؛ این مرد بزرگ عزّ اسلام است و هرکس با این مرد بزرگ، با مقام معظم رهبری مخالفت کند، خدا از او نمی‌گذرد، اگر یقین نداشتم نمی‌گفتم.

خدایا تو شاهدی که چیزی می‌دانم و می‌گویم، جوانی باشد، پیری باشد، هرکس باشد با یک مشت افکار پوسیده و پاشیده که از صاحبان هواهای فاسد، هواهای نفسانی گاهی عرضه می‌شود، اگر کسی گوش به حرف کسی بدهد و خدای نکرده با این مرد بزرگ که امروز آبروی اسلام است، عزّ اسلام است، این فرزند حضرت زهرا (سلام الله علیها) بخواهد مخالفت کند، عاقبت بخیر نمی‌شود؛

حواستان باشد؛ یک چیزی می‌دانم و می‌گویم امروز از اوجب واجبات یکپارچگی و تأیید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
جوان‌ها یک وقت افکارتان را اینطرف و آنطرف نکنید. فقط حواستان به رهبر باشد، گوشتان به رهبر باشد. فلان کسی همچنین چیزی گفت، فلان روزنامه همچنین چیزی نوشت، گوش ندهید، گوشتان به رهبر باشد.

خدایا به حق زهرای مرضیه (سلام الله علیها) این رهبر را حفظ کن. خدایا ما را قدردانش قرار بده.

این را سربسته گفتم. گفت که "العاقل یکفیه الاشاره" یک چیزی را می‌دانم عرض می‌کنم، مدعی علم غیب نیستم. هیچی نیستم. یک کودک نادانم، ولی بفضل‌الله و کرمه که یک معیارهایی در دست دارم که بر مبنای آن می‌دانم کسی مخالفت با این مرد بکند و توبه هم نکند خدا او را نمی‌بخشد، مگر توبه کند.

یک عده با امام مخالفت کردند، امام را از دست دادند، هنوز دست بردار نیستند. مرحوم آیت‌الله العظمی آقای اراکی، شیخ‌الفقهاست، وقتی می‌رفت خدمت امام، دم در می‌ایستاد می‌گفت: "السلام علیک یابن‌ رسول‌الله بابی انت و امی" آنوقت وارد می‌شد. یک عده با این مرد مخالفت کردند، این را خدا ازشان گرفت. بس نشد. حالا یادگار آن مرد این بزرگوار است، ما دیگر چه داریم؟ امروز این ایران پرچمدار اسلام است، امروز این ایران مشعل دارد، مشعل ام‌القرا، رهبرش هم این مرد بزرگ است. اگر بخواهد کسی با این مرد مخالفت کند، با اسلام بازی کرده است و هرکس با شئون اسلام، با کیان اسلام، با حیثیت مسلمین بازی کند، خدا او را نمی‌بخشد.


88/10/26::: 3:42 ع
نظر()
  
  

منتظران مهدی (عج) بهوش:

حسین (ع) را منتظرانش کشتند...همان شعار دهندگان انقلابی پشیمان!

خدایا من و دوستانم را بواسطه بصیرت در زمره آنان قرار مده . یا حسین مددی

 

 -----------------------------------

ای باقیمانده ی سپاه ابن زیاد

از چه رو ضد ولایت شده اید؟

نوکر و عبد شقاوت شده اید

در روز عزای شه و سالار شهیدان

همره به ره یزید ملعون شده اید

 

--------------------------------

 

   "  تســـــــــــــــــلیت  " 

التماس دعا


88/10/16::: 8:16 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ اما من وا مانده این عالم خاکی باز هم جا ماندم . میخانه را نبستند جام مرا شکستند ...
+ بهره ما از ماه رجب چیست ؟
+ در دنیا اگر خودت را مهمان حساب کنی وحق تعالی را میزبان! همه غصه ها می رودچون هزارغصه به دل میزبان است که دل میهمان از یکی از آنها خبر نداردهزار غم به دل صاحبخانه است که یکی به دل مهمان راه ندارد http://tabehesht.parsiblog.com